Általános szerződési feltételek

Az ÁSZF letölthető PDF formátumban: Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a http://www.fodorbor.hu domain név alatt működő palackozott borok értékesítésével kapcsolatos tevékenységre irányuló webáruház (a továbbiakban: Webáruház), melynek üzemeltetője Fodor Gyula egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa értékesített termékeket megvásárló 18. életévét betöltött fogyasztó (a továbbiakban Megrendelő) között létrejövő szerződés. Ezen megállapodás olyan általános szerződési feltételeit jelentik, amelyeket a Megrendelő a szolgáltatások igénybe vételével kifejezetten elfogad és magára nézve kötelező erejűnek ismer el, valamint amelyeket mind a Szolgáltató, mind pedig a Megrendelő köteles figyelembe venni és megtartani a közöttük létrejött szerződéses jogviszony keretében.

1.2. A szerződés nyelve magyar

1.3. Szolgáltató és a Megrendelő között jelen webáruházon keresztül létrejött fogyasztói szerződés (hatálya szerint: 45/2014(II.26) Korm.r. „Üzlethelyiségen kívül, illetve távollévők között kötött szerződés”) nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem előhívható, nem hozzáférhető.

2. Szolgáltató adatai

Fodor Gyula ev.

8241 Aszófő

Hunyadi u. 9.

Adószám: 54152465-2-39

E-mailcím: webshop@fodorbor.hu

Tel.: +36/30/62-03-778

Bankszámlaszám: K&H Bank 10200713-48081245-00000000

3. Megvásárolható termékek, árak, akciók 

3.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

3.2. A Webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termékek nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek.  A Szolgáltató nem vállal felelősséget a honlapon megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. A Webáruház az árváltoztatás jogát fenntartja. Árváltoztatás esetén a megrendelt termék a rendelési áron kerül leszállításra.

3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre a Szolgáltató teljes körű tájékoztatást ad az akcióról.

4. Webáruházban történő vásárlás

4.1. A Honlap, illetve a Webáruház tartalmának minden része elérhető a Fogyasztó részére regisztráció nélkül, így a vásárlás sincs regisztrációhoz, majd belépéshez kötve.

A megrendeléshez a Fogyasztó a megrendelés Szolgáltató általi teljesítéséhez kötelezően meg kell adnia alábbi adatokat:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail cím
  • Lakcím: irányító szám, település neve, utca név, házszám
  • Szállítási cím: (amennyiben a lakcímtől eltér)
  • Számlázási cím:

Nem kötelező megadni (de a megrendelés teljesítését segíti):

Megrendelő telefonszáma

5. Megrendelés folyamata

A Megrendelő a keresett termékeket kategóriánként választhatja ki. A kiválasztott termék nevére ráklikkelve megjelenik a termék ismertetője. Mennyiséget a „Kosárba rakom” felirat alatt található +/- jelek segítségével módosíthat a Megrendelő. Ha a kiválasztott terméket Megrendelő szeretné megvásárolni, akkor a „Kosárba rakom” gomb segítségével kezdeményezheti a vásárlást. Miután Megrendelő kosarába helyezte a megrendelni kívánt terméket, folytathatja a vásárlást a „Tovább vásárolok”  gombra kattintva. A kosár tartalma és a fizetendő összeg mindig megjelenik a „Kosár tartalma” gombra kattintva.  A megrendelés befejezéséig bármikor módosítható a megvásárolni kívánt darabszám a „Kosárba rakom” felirat alatt található +/- jelek segítségével, a nem kívánt tétel törlendő.(A „kuka” ikonra kattintva a kosár tartalmából a megjelölt tétel törlődik.) Amennyiben Megrendelő a megvásárolni kívánt termékeket kiválasztotta és a kosárba helyezte, a „Megrendelés” gomb segítségével véglegesítheti rendelését. A „Megrendelés” gombra kattintva megjelenő felületen a Megrendelőnek meg kell adnia a személyes adatait, fizetési, szállítási, számlázási adatokat.  Bármely fizetési mód választása esetén a termék a Sprinter Futárszolgálat Kft. (továbbiakban Sprinter) igénybevételével kerül kiszállításra és a kiszállítás díja a termék árához hozzáadásra kerül. Szolgáltató kéri a Megrendelőt, hogy minden esetben ellenőrizze le a megrendelés elküldése előtt az adatlapon szereplő adatait, a kiszállítási címet, elérhetőséget. A megrendelés elküldéséhez a Megrendelőnek el kell fogadnia az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével nyilatkoznia kell arról, hogy alkohol tartalmú termék vásárlása esetén a 18. életévét betöltötte. E feltételek nélkül a Felhasználó megrendelést nem tud leadni a Webáruházban.

Ekkor lehetősége van a Megrendelőnek a Hírlevélre feliratkozásra.

Ha a Megrendelő leellenőrizte a megrendelését és minden adatot rendben talált, akkor a „Megrendelés” gombbal véglegesen elküldésre kerül a Fogyasztó megrendelése. A megrendelés feladása a „Megrendelés” gombra kattintással történik, ami a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. Szolgáltató hamarosan a megadott e-mail címen értesítést küld a megrendelés visszaigazolásáról. Ha Fogyasztónak a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, Szolgáltatóval e-mailben vagy telefonon is fel tudja venni a kapcsolatot.

Telefonszám: +36/30/62-03-778

E-mail: webshop@fodorbor.hu

6. Fizetés

A fizetési módot a megrendeléskor választhatja meg.

Amennyiben a Webáruház minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webshop felületére, (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra: a termék általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő) a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlja a helyes árat. Ebben az esetben a Megrendelő elállhat a vásárlástól.

6.1. Utánvét

Webáruházban megrendelt termék futár által kerül kiszállításra, a Fogyasztó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesíti készpénzben.

A szolgáltatás plusz költsége: 300 Ft

6.2. Banki átutalás

A fizetendő összeget a következő számlaszámra kell átutalni:

  • K&H Bank-10200713-48081245-00000000
  • kedvezményezett neve: Fodor Gyula
  • átutalás közleménye: rendelési azonosító

A kiszállítási idő ebben is az általános szállítási feltételeknek megfelelő, azonban a kiszállítást csak a pénz beérkezését követően kezdjük meg.

6.3. Bankkártyás fizetés

Bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Barion rendszeren keresztül.A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

7. Házhoz szállítás

A termékek várható kiszállítási ideje 1- 4 munkanap.

Házhoz szállítás költsége az egész országban (az árak az ÁFA-t tartalmazzák) 23 000 Ft alatti vásárlás esetén 2300 Ft, felette ingyenes.

 

8. Személyes átvétel

Amennyiben a Megrendelő a személyes átvételt választja, úgy a megrendelést szállítási díj nem terheli.

Személyes átvételre az alábbi címen van lehetőség:

fodorbor Borház Vinotéka

8241 Aszófő

Hunyadi u. 9.

9. Termék kézbesítése

A Sprinter Futárszolgálat a kiszállítás napján a Megrendelőnek a várható érkezésről ( 3 órás intervallum) SMS-t küld. A Sprinter az SMS-sek kiküldési pontosságáért nem vállal felelősséget.

Amennyiben a Megrendelő által megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Megrendelőnek felróható okból -, akkor a Szolgáltató elállhat a szerződéstől és követelheti kárának megtérítését, különösen a szállítás költségeinek megtérítését. Amennyiben a Szolgáltató a szerződéstől eláll, jogosult kárának és költségeinek megtérítéséig a banki átutalással megfizetett összeget visszatartani, illetve a szállítási költség levonása (beszámítása) után fennmaradó összeget utalja vissza a Fogyasztónak.

10.Termék átvétele

Fogyasztó a termék átvételekor a futár jelenlétében nyomban köteles megvizsgálni, hogy a szállított termék(ek) csomagolása nem sérült-e, valamint, hogy valamennyi megrendelt termék szállításra került-e. A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával a Fogyasztó elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

A Fogyasztó sérült csomagolású termék, illetve hiányos szállítás esetén a leszállított termékeket nem köteles átvenni, a teljesítést nem köteles elfogadni, ill. utánvét esetén az ellenértéket nem köteles megfizetni. Ebben az esetben jegyzőkönyvet kell felvenni, amelyben fel kell tüntetni a csomagolás sérüléseit és az esetleges hiányosságokat. A jegyzőkönyvet mind a Megrendelő, mind pedig a szállítást végző csomagküldő szolgálat képviselője köteles aláírni.

Amennyiben a Megrendelő a mégsem áll el a vásárlástól, akkor a Szolgáltató a fenti jegyzőkönyv felvételét követő 14 napon belül köteles a megrendelt termékeket hiány- és sérülésmentesen leszállítani.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a csomagolás esetleges olyan sérüléséért, illetve a sérülésből eredő hibáért, kárért vagy kellemetlenségért, valamint az olyan hiányért, amely sérülést vagy hiányt a jegyzőkönyv nem tartalmazza.

11. Elállás joga: Megrendelő

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján a visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, vagy tönkremenését, illetve visszaadásának ellehetetlenülését szándékosság vagy hanyagság idézte elő.

12. Elállás joga: fodorbor

Amennyiben a Megrendelő hibás adatokat rögzített, így részére a terméket nem lehet leszállítani, a Szolgáltató elállhat a szerződéstől